**دوستت دارم**

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

**دوستت دارم**

 

ای عشق من چه زيباست به خاطر تو زيستن و برای تو ماندن و به پای تو سوختن.
آنروز که مهمان قلبم شدی ، خوب به ياددارم ، روزي كه با خود گفتم كسي را يافته ام كه ديگر از دست نخواهم داد.
روزيكه اميد ها و آرزوهاي فراواني از خاطرم مي گذشت...
و آنروز كه چشمانم با چشمانتو ديدار كرد ، دانستم ، دير زمانيست كه مي شناسمت...
روزي كه تورا ديدم با خودگفتم كه يگانه ي خويش را يافتي پس ديوانه وار عاشقش باش ، عزيز بدارش و تا سرحد مرگدوستش داشته باش ..... يادم هست آن هنگام كه عاشقت شدم باخود پيمان بستم كه ديگر درنگاه هيچ كسي كه تمناي مهر و توجه دارد ، نگاهي نكنم ، پيمان بستم كه تنها نگاه عاشقم را وقف چشمان زيبا و سيماي دلرُباي تو كنم تا فردا روزي پشيمان نباشم ... پشيمان نباشم كه چرا آن گونه كه لايقش بودي دوستت نداشتم ، پشيمان نباشم كه چرا عشقم را ابراز نكردم ، عمل نكردم به آنچه مي گويم تا اثباتي باشد بر حرفهاي عاشقانه ام ...
واينك نيز ، همچنان ، بر عهد خود وفادارم و پيماني دوباره مي بندم كه خورشيد نگاهم بر هيچ افق ديگري جز وجود تو طلوع نكند و بر هيچ كس جز تونتابد ... عشقم را در سينه پنهان و قلبم را از هركس مخفي خواهم كرد تا دور از چشمانت كسي آندو را ازمن نگيرد . و اينك بر بُلنداي قله ي عشق و صداقت نام تورا فرياد مي كنم،
اميدوارانه نامت را مي خوانم و اميدوارم كه مرور زمان ذره اي از عشقت در مننكاهد و گذر ثانيه ها ،افزاينده ي مهر و محبتم به تو باشد . مي خواستم زيباترينكلام را به ياري بگيرم ، تا صميمانه ترين عشق ها را تقديمت كنم ، ذهنم ياري نكرد . پنداشتم كه ساده نوشتن چون ساده زيستن زيباست ، پس ساده و بي تكلف مي گويم : دوستت دارم

بيشتر از آنچه که تصور ميکني دوستت دارم و بيشتر از آنچه باور داري عاشق توهستم
بيشتر از هر عشقي بر تو عاشقم و بيشتر از هر ديوانه اي مجنون تو هستم.
عزيزم من محتاج تو هستم و بدون تو زندگي برايم مفهومي جز تاريکي و سياهي ندارد!
دوستت دارم چونکه ميدانم تو نيز مرا دوست ميداري ، دوستت دارم چونکه مرا باور داري و مرا لايق آن قلب پر از محبتت ميداني!
تنها آرزويم اين است که تا آخرين لحظه زندگي ام در کنارتو باشم و جز اين از خداي خويش هيچ آرزويي را ندارم
عزيزم اين قلب کوچک و شکسته و پر از عشق من تنها هديه اي است از طرف من به تو!
از تمام دنيا تنها همين قلب کوچک را دارم ، همين و بس!
عزيزم تا پايان با تو مي مانم چونکه تنها تو هستي که معناي واقعي عشق را به من ابراز کردي و آموختي!
آموختي که عشق يعني تا پايان زندگي ماندن و تا پايان زندگي دوست داشتن!
عزيزم به جز تو کسي براي من دوست داشتني نيست و به جز تو کسي لايق اين قلب بي طاقت من نيست
هر جاي دنيا که هستي بدان که در اين دنياي بزرگ کسي هست که عاشق و ديوانه تو مي باشد !
هر جاي دنيا که هستي بدان که من به انتظار تو مي مانم تا تو را ببينم و در آغوش خود بفشارم!
عزيزم دنيا خيلي بزرگ است ، اين دنيا پر از عاشق و معشوق است ، پر از ليلي و مجنون است، اما همه عاشقان يک سو ،و من و تو نيز يک سوي ديگريم!
عزيزم تو دومين قبله عبادت مني و در همه لحظه ها بعد از خدا تو را عبادت ميکنم!
عزيزم بدون تو ،جايي در اين دنياي بزرگ ندارم ، و تنهاتر از من ديگر تنهايي نيست!
تو همان دنياي مني عزيزم ، به هر زيبايي هاي اين دنيا که مي نگرم تو را ميبينم .
دوستت دارم عزيزم خيلي دوستت دارم ،
آنقدر دوستت دارم که ديگر هيچگونه جاي ابرازي براي آن نيست!
مستم از اين عشق تو ، و پريشانم از غصه هاي تو و گريانم از اشکهاي تو!
با تو پر از اميدم ، و رنگ خوشبختي را خوش رنگ از گذشته مي بينم
با تو قلب من خوشبخت ترين قلب دنياست ، با تو اين دنيا برايم همان بهشت است!
عزيزم دوستت دارم … چون که در ميان اين همه عاشقان تو توانستي بماني با قلبم ، بسازي با احساسم و درک کني زندگي ام را !
عزيزم دوستت دارم… چون که اين قلب کوچک و پر از عشق مرا در قلبت طلسم کرده اي و نگذاشتي هيچ کس ديگر قلب مرا از تو بگيرد !
اينبار با فرياد ، با چشمهاي گريان ، با قلبي عاشق ، با اراده و با احساسي پرا از دوست داشتن ميگويم که دوستت دارم تا همه عاشقان فرياد مرا بشنوند .
 
 
فاصله گرچه دست های ما را از هم جدا کرد ولی خوشحالم که جـرات ندارد به دل های مان نزدیک شود!


نظرات شما عزیزان:

م
ساعت20:01---25 شهريور 1391
سلام وب خوبی داری به من هم سری بزن

باران
ساعت15:15---23 شهريور 1391
سللام وبت خوبه فقط میخواستم بگم چرا همتون در مورد عشق می نویسید؟راستی به وب ماهم سر بزن (نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, ] [ 19:27 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]